sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Isteria imaginilor „KEEP CALM”

KEEP CALM and .... orice vreți voi. Mesaje de toate tipurile, de încurajare, urări de bine, de rău, de Crăciun, de Paște, cu pisici, iepurași, nori de ploaie, frunze îngălbenite și alte mii de variante, care mai de care mai fistichii. Internetul mustește de mesajele parcă potrivite pentru orice stare de spirit ai avea.
Cu toate acestea, trebuie să recunosc faptul că și eu mă număr printre cei care mai postează din când în când astfel de mesaje colorate pe pagina de Facebook sau pe Pinterest :D. What can I say? Another guilty pleasure. După ce voi reuși să atașez blogului meu și butonul acela care să vă direcționeze spre pagina mea de Pinterest (adică după ce îmi voi da seama cum se face :P) veți putea vedea acolo mai multe exemple.
Până atunci ....
 
Care sunt variantele voastre preferate?
 
Adina ;)
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu